Wednesday, March 12, 2008

KAMAR SEPI

KAMAR SEPI
Kamar Sepi.. adakah ianya benar benar ada.Ya .. ianya bukan satu imajinasi.Terletak disebuah desa yang dikelilingi sawah padi.Nyaman lagi menenangkan.Kamar Sepi hanya sebuah bilik yang terdapat dalam sebuah Kilang milik ayahku.Selain bilik pejabat aku jadikan sebuah dari bilik yang ada sebagai Kamar Kediaman untuk diriku.Dari sini lah aku mula hidup berdikari.Aku mula mengenal dunia perniagaan.Dalam waktu yang sama aku belajar tentang kesusahan dan kesenangan.Penghurmatan serta harga diri.Tak terkecuali tentang alam percintaan.Aku jadi dewasa dalam usia muda.Disini juga lah tercipta nama penaku Insan Dari Kamar Sepi.Lahirlah karya karya Cinta,Kegembiraan serta Kedukaan.Di Kamar Sepi ini aku tinggal sendirian.Hanya diwaktu siang aku mempunyai teman.Itu pun para pekerja yang datang bertugas.Namun aku senang begini.Sendiri bila malam tiba.Kamar Sepi penuh dengan kisah kisahnya untuk ku kenang.

No comments: